Blacha trapezowa T8

Blacha trapezowa T8 ze względu na swój niski profil, wykorzystywana jest przede wszystkim jako pokrycie elewacyjne. Stosowana jest często jako podbitka dachowa oraz do okucia bram garażowych. Dostępna jest w szerokiej palecie kolorów, również w kolorach drewnopodobnych.

Wymiary

Szerokość całkowita 1195 mm
Szerokość krycia 1177 mm
Wysokość przetłoczenia 8 mm
Grubość blachy 0,5 mm

Dostępna kolorystyka

  • 9010
  • 9007
  • 9006
  • 9002
  • 8019
  • 8017
  • 8004
  • 7016
  • 7035
  • 7024
  • 6029
  • 6005
  • 5010
  • 3011
  • 3009
  • 3005
  • 1002
  • 9005
  • 7016
  • 8004
  • 9005
  • 8017
  • 9005
  • 8019
  • 8017
  • 8004
  • 7024
  • 7016
  • 6020
  • 3011
  • 3009
  • 3005
  • 724x
  • 817x
  • 905x
  • 716x
  • Klasyczny brąz
  • Ciemny brąz
  • Szary
  • Czarny
  • Złoty dąb jasny
  • Ocynk
  • Alucynk
ZAPYTAJ O TEN PRODUKT

Załadunek i transport blach zaleca się przeprowadzać w opakowaniach fabrycznych. Zarówno paczki, jak i luźne arkusze na czas transportu należy zabezpieczyć przed przesuwaniem. W przypadku załadunku i rozładunku pojedyńczych arkuszy blachy nie należy przesuwać jednego arkusza po drugim. Pozwoli to uniknąć uszkodzeń mechanicznych. Paczki blach należy składować w pomieszczeniach suchych i przewiewnych. Minimalna odległość od podłoża wynosi 20cm. Maksymalna wysokość składowania: trzy warstwy (paczki jedna na drugiej), rozdzielone łatami.

  1. Materiał powinien być przechowywany w stanie dostawy w pomieszczeniach suchych i przewiewnych, zabezpieczony przed nagłymi zmianami temperatury. Zalecana minimalna odległość paczek od podłoża to 200 mm. Powyższe w szczególności dotyczy wyrobów ocynkowanych.
  2. Szybkie zmiany temperatur i wilgotności powietrza mogą powodować kondensacje pary wodnej, co może być przyczyną wystąpienia białych plam korozyjnych.
  3. W razie przewozu samochodowego przewoźnik winien zabezpieczyć materiał przed zamoknięciem i uszkodzeniem.
  4. W przypadku zamokniecia i wystapienia plam w czasie transportu, należy go bezwarunkowo wysuszyć przed magazynowaniem (szczególnie dotyczy blach ocynkowanych).
  5. Blachy powlekane z folią należy układac na dachu przed upływem l-go (jednego) miesiąca od daty zakupu. Bezpośrednio po założeniu na dach należy bezwzględnie usunać folię.
  6. W razie dłuższego przechowywania blachy malowanej z folią ochronną należy usunąć z niej folię ochronną oraz ułożyc blachy w suchym i przewiewnym miejscu. W przypadku zamoknięcia blachy należy bezwzgędnie wysuszyć oraz zerwać folię i oddzielić od siebie przekładkami. Składowac ją w suchych i przewiewnych pomieszczeniach.
  7. Szczególna ostrożnością należy zachować przy ręcznym załadunku i rozładunku pojedyńczych arkuszy blachy malowanej. Głównie należy unikać przesuwania arkuszy, aby nie zarysować powierzchni powłoki. Przy rozładunku ręcznym w zależności od długości powinna być odpowiednia ilość osób, aby podczas przenoszenia nie powodowało załamania, naciągania blachy.
  8. Do cięcia blach powlekanych pod żadnym pozorem nie wolno wykorzystywać narzędzia powodujących efekt termiczny jak na przyklad: szlifierki kątowe itp.
  9. Poddawanie wyrobów z folia ochronną działaniu promieniowania słonecznego oraz wilgoci może być powodem uszkodzenia powłoki lakierowanej (w postaci spęcherzenia powierzchni ), a następnie odchodzenia wraz z folia.
  10. Wystąpienie uszkodzeń powierzchni blach w wyniku zawilgocenia spowoduje oddalenie reklamacji.
Akceptuję zasady przetwarzania danych osobowych RODO


Pola oznaczone (*) są obowiązkowe

dział handlowy

32 288-68-12